Ο αισθητήρας θερμοκρασίας καυσίμου είναι ένας παράγοντας που ενημερώνει την ECU πώς να ρυθμίσει την ποσότητα του καυσίμου που εγχέεται. Όταν το καύσιμο είναι ζεστό, είναι λιγότερο πυκνό και καίγεται πιο εύκολα, οπότε η ECU εγχέει περισσότερη ποσότητα καυσίμου για να επιτύχει την ίδια μάζα καυσίμου και καθυστερεί το χρονισμό. Όταν το καύσιμο είναι κρύο, είναι πιο πυκνό, οπότε η ECU εγχέει λιγότερη ποσότητα καυσίμου και προχωράει το χρονισμό. Το ζεστό καύσιμο έχει την ίδια επίδραση με το καύσιμο υψηλότερης κετανίας σε χαμηλότερη θερμοκρασία, επειδή καίγεται πιο εύκολα. Ο χρονισμός και η ποσότητα έγχυσης βασίζονται επίσης σε πολλούς άλλους παράγοντες, η θερμοκρασία του καυσίμου είναι μόνο ένας από αυτούς.
SAFFZEN 101® ΑΙΣΘΗΤΗΡΑΣ ΥΠΕΡΓΕΜΙΣΗΣ
6 χρόνια εγγύηση
Συμβατός με όλα τα συστήματα 5 καλωδίων
Γρήγορη και εύκολη εγκατάσταση
Μονοδιάστατη δομή και εργονομικός σχεδιασμός
Ερευνημένος και σχεδιασμένος με την υποστήριξη του
Επιστημονικού και Τεχνολογικού Ερευνητικού Συμβουλίου της Τουρκίας (TUBITAK)
Σύστημα Υψηλής Επιπέδου Προστασίας και Σταθεροποιημένο Σύστημα Σημάτων
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΟΜΗ
Δεν επηρεάζεται από τις υποβαθμισμένες σήματα και τις υπερτάσεις, ανθεκτικός στην ξαφνική αύξηση τάσης (δοκιμή υπερτάσεων 2000 @ τάση), ισχυρή αντοχή στην ηλεκτροστατική εκφόρτιση (δοκιμή ESD @ 16.500 Volt), Σύστημα Υψηλής Επιπέδου Προστασίας YSKS
Διόρθωση των σφαλμάτων του σήματος στην εισαγωγική φάση και το Σταθεροποιημένο Σύστημα Σημάτων SSS που αναβάλλει τα προβλήματα άλλων αισθητήρων
Οι ηλεκτρονικές κυκλώματα είναι εξαιρετικά ισχυρά και η δοκιμή ηλεκτρομαγνητικής συμβατότητας (EMC) έχει ολοκληρωθεί με επιτυχία
Οι αυτόματες πόρτες με φωτοκύτταρα ανιχνεύουν άμεσα τα άτομα που πλησιάζουν με τους ευαίσθητους αισθητήρες τους και ανοίγουν αυτόματα.
Στις φωτοκύτταρες πόρτες μπορούν να ενσωματωθούν συστήματα όπως αναγνώριση δακτυλικών αποτυπωμάτων, κωδικοί πρόσβασης, τηλεχειρισμός και κάρτες πρόσβασης.
Λειτουργούν είτε με μονή είτε με διπλή πτέρυγα, ανάλογα με το πλάτος του χώρου διέλευσης.
Χρησιμοποιείται ανθεκτικό laminate γυαλί μέσα σε αλουμινένιο πλαίσιο. Για διακοσμητικούς σκοπούς, μπορεί επίσης να εφαρμοστεί γυαλί χωρίς πλαίσιο με ανακλινόμενο μηχανισμό.
Ένας διακόπτης πίεσης λαδιού κινητήρα χρησιμοποιείται για να διατηρεί την τροφοδοσία ρεύματος στον κινητήρα και το όχημα, μόλις ο κινητήρας έχει εκκινήσει. Όταν ο κινητήρας είναι σε εκκίνηση, η τροφοδοσία ρεύματος παρέχεται μέσω των κυκλωμάτων εκκίνησης. Ωστόσο, μόλις ο κινητήρας λειτουργεί και η πίεση λαδιού είναι αυξημένη, η τροφοδοσία ρεύματος κατευθύνεται μέσω του διακόπτη πίεσης λαδιού και της μονάδας αισθητήρα. Αυτό γίνεται για να διασφαλιστεί ότι ο κινητήρας δεν λειτουργεί χωρίς λάδι. Εάν ο αισθητήρας δεν διαβάσει τη σωστή πίεση, ο διακόπτης δεν θα κλείσει και το όχημα δεν θα παραμείνει σε λειτουργία.
Ποια είναι η επίδραση του θερμοστάτη στον ανεμιστήρα;
Ο θερμοστάτης στη μονάδα ψύξης ελέγχει πολλούς από τους ηλεκτρικούς ανεμιστήρες. Όταν η θερμοκρασία στον κινητήρα φτάσει σε μια συγκεκριμένη προρυθμισμένη θερμοκρασία, ο ανεμιστήρας θα αρχίσει να ψύχει τον κινητήρα. Όταν η θερμοκρασία πέσει κάτω από αυτήν την προρυθμισμένη θερμοκρασία, ο ανεμιστήρας θα σβήσει.